Wist u het al? iDEAL is overgenomen, samen met nog een aantal andere payment initiatieven, door een groep Europese banken genaamd European Payment Initiative (EPI). IDEAL zal straks leidend worden in Europa. De naam IDEAL zal hierbij vanaf 2025 veranderen naar Wero. In dit artikel leggen wij u alles uit wat u kunt verwachten aankomende periode, zodat u niet voor onverwachte verassingen komt te staan.
(Bron: iDEAL)
Waarom veranderd iDEAL?
In de afgelopen jaren is de manier waarop mensen online winkelen en betalen aanzienlijk geëvolueerd. Mobiel winkelen wordt steeds populairder en gemak speelt een steeds belangrijkere rol in zowel het bestel- als het betaalproces. Daarom ondergaat iDEAL nu ook veranderingen om de meest gebruiksvriendelijke en vertrouwde betaaloplossing te blijven.
Wat zijn de uitbreidingen?
Nog makkelijker betalen via klant herkenning: De betaler ontvangt een bericht op zijn mobiel en geeft direct goedkeuring in zijn bank-app.
Snel bestellen: De betaling wordt aangevuld met uw adresgegevens, dit zorgt dan voor een snellere check-out.
In de toekomst extra betaalopties: Met de toenemende vraag naar flexibiliteit in online winkelen, bereidt iDEAL zich voor om een nieuwe functie te introduceren waarmee consumenten achteraf of in delen kunnen betalen voor hun aankopen. Deze nieuwe functie, genaamd “iDEAL Afterpay”, stelt consumenten in staat om eerst producten te ontvangen en pas later te betalen. Hiermee wordt de traditionele directe betalingsoptie van iDEAL uitgebreid naar een meer flexibele betaalmethode, die tegemoetkomt aan de behoeften en voorkeuren van moderne consumenten.
Ja, er zijn echt huizen waar een klok al maanden, soms zelfs jaren, stilstaat. Toch blijft die klok hangen. Niemand vervangt de batterij, maar er is o(...)
Sommige horloges krijgen veel aandacht, maar de Swatch Royal Pop zorgde voor iets bijzonders. Toen het horloge uitkwam, stonden op verschillende plekk(...)
Ja, zélfs met hoge benzinekosten kennen we dit mogelijk beter dan we willen toegeven: In winkel 'X' ligt een gratis product. Het is niet per se iets (...)
50 zijn is geen plot twist van het leven, al voelt het misschien wel zo. Jarenlang stond een beeld vast dat ‘na 50’ het pensioen wel begon te tikk(...)
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren en om gegevens te verzamelen over het gebruik van de website. Door te klikken op “Aanvaard” gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies op uw apparaat.