Steeds meer bedrijven bieden diverse manieren aan om in contact te komen met de klantenservice, zoals chatbots, e-mail en telefoongesprekken. Toch blijft persoonlijk contact voor veel consumenten de voorkeur hebben. Dit komt door verschillende redenen.
Emotionele verbinding en inlevingsvermogen
Mensen zijn van nature sociale wezens en hebben vaak behoefte aan persoonlijke interactie. Persoonlijk contact biedt u de mogelijkheid om een probleem rechtstreeks met een medewerker te bespreken, wat vaak leidt tot een betere band en begrip. Hoewel empathie niet altijd wordt ervaren in persoonlijk contact, heeft een machine dit alleen maar kunstmatig. Persoonlijk contact versterkt dus het . . .
Word nu abonnee voor slechts 12 euro* en ontvang 1 jaar lang nieuws, informatie, kortingen en aanbiedingen.
Abonnee worden
* zie inschrijving voor de voorwaarden.
Als u abonnee wordt heeft u onbeperkt toegang tot alle artikelen en de overige downloads.
Word nu abonnee voor slechts 12 euro* en ontvang 1 jaar lang nieuws, informatie, kortingen en aanbiedingen.
Abonnee worden
* zie inschrijving voor de voorwaarden.